Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10076
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКучеренко, Ірина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2018-12-04T11:47:44Z-
dc.date.available2018-12-04T11:47:44Z-
dc.date.issued2018-12-04-
dc.identifier.citationКучеренко І. Особистісно зорієнтовне навчання – домінантна модель реалізації концепції «Нова українська школа» / І.А.Кучеренко // Дивослово. – 2018. − №11. – С. 9-15.-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10076-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано особливості особистісно орієнтованого навчання української мови, здійснено компаративний аналіз традиційної методики навчання мови та особистісно орієнтованої технології, схарактеризовано особливості особистісно орієнтованої технології уроку української мови, розроблено шляхи її реалізаціїuk
dc.language.isoukuk
dc.subjectособистісно орієнтована технологія навчанняuk
dc.subjectособистісно орієнтовані ситуації-
dc.subjectпедагогічні умови особистісно орієнтованого навчання-
dc.subjectпідходи до навчання мови-
dc.subjectособистісно орієнтована технологія сучасного уроку української мови-
dc.titleОсобистісно зорієнтовне навчання – домінантна модель реалізації концепції «Нова українська школа»uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.