Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10076
Title: Особистісно зорієнтовне навчання – домінантна модель реалізації концепції «Нова українська школа»
Authors: Кучеренко, Ірина Анатоліївна
Keywords: особистісно орієнтована технологія навчання
особистісно орієнтовані ситуації
педагогічні умови особистісно орієнтованого навчання
підходи до навчання мови
особистісно орієнтована технологія сучасного уроку української мови
Issue Date: 4-Dec-2018
Citation: Кучеренко І. Особистісно зорієнтовне навчання – домінантна модель реалізації концепції «Нова українська школа» / І.А.Кучеренко // Дивослово. – 2018. − №11. – С. 9-15.
Abstract: У статті обґрунтовано особливості особистісно орієнтованого навчання української мови, здійснено компаративний аналіз традиційної методики навчання мови та особистісно орієнтованої технології, схарактеризовано особливості особистісно орієнтованої технології уроку української мови, розроблено шляхи її реалізації
URI: http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10076
Appears in Collections:Факультет філології та журналістики



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.