Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10076
Назва: | Особистісно зорієнтовне навчання – домінантна модель реалізації концепції «Нова українська школа» |
Автори: | Кучеренко, Ірина Анатоліївна |
Ключові слова: | особистісно орієнтована технологія навчання особистісно орієнтовані ситуації педагогічні умови особистісно орієнтованого навчання підходи до навчання мови особистісно орієнтована технологія сучасного уроку української мови |
Дата публікації: | 4-гру-2018 |
Бібліографічний опис: | Кучеренко І. Особистісно зорієнтовне навчання – домінантна модель реалізації концепції «Нова українська школа» / І.А.Кучеренко // Дивослово. – 2018. − №11. – С. 9-15. |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовано особливості особистісно орієнтованого навчання української мови, здійснено компаративний аналіз традиційної методики навчання мови та особистісно орієнтованої технології, схарактеризовано особливості особистісно орієнтованої технології уроку української мови, розроблено шляхи її реалізації |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10076 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет філології та журналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Особистісно зорієнтовне навчання – домінантна модель реалізації концепції «Нова українська школа».pdf | 445,8 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.