Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1211
Назва: ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ СПЕЦКУРСУ «ПЕДАГОГІЧНА САМОЕФЕКТИВНІСТЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ» У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ
Автори: Кремешна, Тетяна Іванівна
Ключові слова: педагогічна самоефективність
аутогенні тренування
ділова гра
емоційна усталеність
Дата публікації: 2010
Видавництво: Черкаський національний університет
Серія/номер: УДК;378.147-322+378.14+378.126
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюється методика та особливості впровадження у процесі фахової підготовки спецкурсу «Педагогічна самоефективність майбутніх учителів музики». Автор розглядає різноманітні форми організації спецкурсу, наводить приклади лекційних та семінарських занять, вправ, ділових ігор.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1211
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
speckurs.pdf130,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.