Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1211
Назва: | ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ СПЕЦКУРСУ «ПЕДАГОГІЧНА САМОЕФЕКТИВНІСТЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ» У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ |
Автори: | Кремешна, Тетяна Іванівна |
Ключові слова: | педагогічна самоефективність аутогенні тренування ділова гра емоційна усталеність |
Дата публікації: | 2010 |
Видавництво: | Черкаський національний університет |
Серія/номер: | УДК;378.147-322+378.14+378.126 |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлюється методика та особливості впровадження у процесі фахової підготовки спецкурсу «Педагогічна самоефективність майбутніх учителів музики». Автор розглядає різноманітні форми організації спецкурсу, наводить приклади лекційних та семінарських занять, вправ, ділових ігор. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1211 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет мистецтв |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
speckurs.pdf | 130,71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.