Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1223
Title: | ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ САМОЕФЕКТИТВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ |
Authors: | Кремешна, Тетяна Іванівна |
Keywords: | самоефективність педагогічна самоефективність компетентність рефлексивно-оцінне середовище самооцінка саморозвиток емоційна усталеність |
Issue Date: | 2008 |
Series/Report no.: | УДК;378.145 |
Abstract: | Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Південноукраїнський державний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського. – Одеса, 2008. У дисертації вперше досліджено проблему формування педагогічної самоефективності майбутніх учителів музики; науково обґрунтовано сутність і структуру педагогічної самоефективності; визначено критерії: мотиваційно- оцінний; когнітивно-операційний; емоційно-регулятивний та рівні сформованості педагогічної самоефективності майбутніх учителів музики; розроблено й експериментально апробовано модель організації та методичне забезпечення педагогічних умов (актуалізація ціннісного ставлення майбутніх учителів музики до оволодіння педагогічною самоефективністю; створення рефлексивно-оцінного середовища в навчально-виховному процесі педагогічного коледжу; організація самовдосконалення майбутніх учителів музики в контексті формування професійної самоефективності) формування професійної самоефективності майбутніх учителів музики, методику діагностики ефективності означеного процесу. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1223 |
Appears in Collections: | Факультет мистецтв |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Disertacija.pdf | 888,32 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.