Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1417
Назва: Теоретичні аспекти формування лінгвістичного мислення майбутнього вчителя-словесника
Автори: Коваль, Валентина Олександрівна
Ключові слова: Аналіз
лінгвістична компетентність
лінгвістичне мислення
абстрагування
узагальнення
синтез
Дата публікації: 2012
Видавництво: Філологічний вісник Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
Бібліографічний опис: Коваль В.О. Теоретичні аспекти формування лінгвістичного мислення майбутнього вчителя-словесника / В.О. Коваль // Філологічний вісник Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини: зб. наук. пр. / гол. ред. Л.М. Полюга. – Умань: ВПЦ «Візаві», 2012. – Вип. 2. – С. 231–236.
Серія/номер: УДК 811.161.2(07);
Короткий огляд (реферат): У статті автор розглядає основні теретичні аспекти формування лінгвістичного мислення - необхідної складової професійної компетентності майбутнього вчителя-філолога.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1417
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Teor_aspekty_form_linhv.mysl..pdf159,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.