Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1417
Назва: | Теоретичні аспекти формування лінгвістичного мислення майбутнього вчителя-словесника |
Автори: | Коваль, Валентина Олександрівна |
Ключові слова: | Аналіз лінгвістична компетентність лінгвістичне мислення абстрагування узагальнення синтез |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Філологічний вісник Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини |
Бібліографічний опис: | Коваль В.О. Теоретичні аспекти формування лінгвістичного мислення майбутнього вчителя-словесника / В.О. Коваль // Філологічний вісник Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини: зб. наук. пр. / гол. ред. Л.М. Полюга. – Умань: ВПЦ «Візаві», 2012. – Вип. 2. – С. 231–236. |
Серія/номер: | УДК 811.161.2(07); |
Короткий огляд (реферат): | У статті автор розглядає основні теретичні аспекти формування лінгвістичного мислення - необхідної складової професійної компетентності майбутнього вчителя-філолога. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1417 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет філології та журналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Teor_aspekty_form_linhv.mysl..pdf | 159,05 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.