Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1619
Title: До питання застосування середовищного підходу в педагогічній практиці вищого навчального закладу
Authors: Ярошинська, Олена Олександрівна
Keywords: середовищний підхід
потенціал освітнього середовища
професійна підготовка майбутніх учителів
Issue Date: 2012
Publisher: Біла Церква : КОІПОПК
Citation: Інноваційні технології у професійному розвитку педагогічних працівників та керівників закладів освіти : тези Міжнародної науково-практичної конференції (24−25 квітня 2012 року, м. Біла Церква) / за наук. ред. В. В. Олійника (голова), Н. І. Клокар (заступник голови), М. В. Кухарєва, А. Заманова, Н. С. Побірченко, Е. Р. Баграмян, М. А. Дмитрієвої. − Біла Церква : КОІПОПК, 2012.
Abstract: Численні публікації в педагогічній і психологічній літературі, наукові конференції, присвячені різним аспектам формування освітнього середовища, свідчать про те, що средовищний підхід сьогодні розглядається поряд з визнаними підходами: особистісним, діяльнісним, системним, культурологічним, антропологічним, компетентним, акмеологічним та іншими підходами як специфічна методологія дослідження й проектування педагогічних систем. У чому ж полягає привабливість застосування средовищного підходу в педагогічній практиці? Середовищний підхід, спираючись на особистісну парадигму, не відкидаючи інші методологічні принципи сучасної педагогіки, може, на нашу думку, суттєво збагатити професійну педагогіку, тому що має ряд переваг, які розкрито в статті.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1619
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Do pytannia zastosuvannia seredovyshchnoho pidkhodu.pdf174,29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.