Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/190
Назва: | Методологічні основи системи формування інформаційно-методичної компетентності майбутнього вчителя хімії |
Автори: | Валюк, Вікторія Федорівна |
Ключові слова: | навчальний процес вчитель хімії інформаційно-методична компетентність сучасні засоби інформаційних та комунікаційних технологій (СЗІКТ) |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини – К.: Науковий світ, 2012. |
Короткий огляд (реферат): | В статті розглянуто та визначено основні складові системи формування інформаційно-методичної компетентності майбутнього вчителя хімії. Охарактеризовано принципи, фактори, компоненти, етапи та умови успішної реалізації запропонованої системи. Встановлено, що інформаційно-методична компетентність виконує наступні освітні функції: адаптивно-коригуючу, стимулюючо-розвиваючу, креативну, нормативно-оцінюючу. В системі формування інформаційно-методичної компетентності вчителя хімії визначено три основні етапи підготовки: пропедевтичний, основний, творчий. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/190 |
Розташовується у зібраннях: | Природничо-географічний факультет |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Інформ_метод_компетн 2012.pdf | 450,56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.