Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2182
Назва: | Інклюзивна освіта – крок на зустріч рівноправності |
Автори: | Перфільєва, Майя Володимирівна |
Ключові слова: | інклюзивна освіта інклюзивні заклади |
Дата публікації: | бер-2012 |
Видавництво: | Хмельницький: Хмельницький інститут соціальних технологій Університету "Україна"" |
Бібліографічний опис: | 1. Снігульська В. Психолого-соціально-педагогічні аспекти інклюзивної освіти: за і проти / Снігульська В. // Дефектолог. – 2010. – № 3. – 6 с. 2. Права и достоинства инвалидов ООН. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http: // www.un.org/russian/disabilites/– Назва з титул. екрану. 3. Сабат Н. Соціально-педагогічний аспект інклюзивного навчання / Н. Сабат // Соціальний педагог. – 2008. – №3. – С. 43-44 4. Zacharuk, 36 Wyczesany J., Kukułka A. Ideja integracji w nowych strukturach edukacyjnich – szanse i zagrożenia / J .Wyczesany, A. Kukułka // Dylematy pedagogiki specjałnej. – Kraków: AP, 2000. – 36 s. |
Короткий огляд (реферат): | У публікації автор зазначає, що основним завданням, яке стоїть перед суб’єктами інклюзивного процесу, є надання відповідних умов не просто співіснування, а створення творчого, багатогранного симбіозу, не перетворюючи прогресуючу ідею на фіктивний фарс. Тому, кожний освітній заклад повинен мати інтеграційний характер, а не лише відділ чи клас, перетворивши нововведення на звичайний спосіб життя. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2182 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Inkliuzyvna_osvita_–_krok_na_zustrich_rivnopravnosti.pdf | 148,18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.