Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2229
Назва: ДИТЯЧИЙ РУХ ЯК ІНСТИТУТ СОЦІАЛЬНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
Автори: Коляда, Наталія Миколаївна
Ключові слова: Дитячий рух
Особливі потреби
Дата публікації: 2012
Видавництво: Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер : Педагогіка і психологія : зб. ст. Ялта
Бібліографічний опис: Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер : Педагогіка і психологія : зб. ст. Ялта
Короткий огляд (реферат): Одним із напрямів гуманізації всієї освітньо-виховної системи, що відповідає пріоритетам державної соціальної політики в Україні, є соціальна інтеграція дітей з особливими потребами. Головна мета – створення умов для особистісного розвитку дитини, її творчої самореалізації та можливості бути корисною іншим людям. У статті висвітлено сутність одного з важливих інститутів соціальної інтеграції дітей з особливими потребами – дитячого руху. Автором здійснено аналіз різних підходів до трактування даного соціально-педагогічного, соціально-культурного феномену. Обґрунтовано переваги соціальної інтеграції дітей з особливими потребами в інституті дитячого руху.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2229
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dut._ruh_ta_ditu_z_osobluvumu_potrebamu.pdf231,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.