Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2229
Назва: | ДИТЯЧИЙ РУХ ЯК ІНСТИТУТ СОЦІАЛЬНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ |
Автори: | Коляда, Наталія Миколаївна |
Ключові слова: | Дитячий рух Особливі потреби |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер : Педагогіка і психологія : зб. ст. Ялта |
Бібліографічний опис: | Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер : Педагогіка і психологія : зб. ст. Ялта |
Короткий огляд (реферат): | Одним із напрямів гуманізації всієї освітньо-виховної системи, що відповідає пріоритетам державної соціальної політики в Україні, є соціальна інтеграція дітей з особливими потребами. Головна мета – створення умов для особистісного розвитку дитини, її творчої самореалізації та можливості бути корисною іншим людям. У статті висвітлено сутність одного з важливих інститутів соціальної інтеграції дітей з особливими потребами – дитячого руху. Автором здійснено аналіз різних підходів до трактування даного соціально-педагогічного, соціально-культурного феномену. Обґрунтовано переваги соціальної інтеграції дітей з особливими потребами в інституті дитячого руху. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2229 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Dut._ruh_ta_ditu_z_osobluvumu_potrebamu.pdf | 231,34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.