Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2264
Назва: ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
Автори: Бойченко, Валентина Василівна
Ключові слова: «мислення», «педагогічне мислення», «компетенція», система формування педагогічного мислення
Дата публікації: 2-вер-2013
Видавництво: ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА [Текст] зб.наук.пр. /Бойченко В.В.// Проблеми підготовки сучасного вчителя випуск. - 2013. №8
Бібліографічний опис: ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА [Текст] зб.наук.пр. /Бойченко В.В.// Проблеми підготовки сучасного вчителя випуск. - 2013. №8
Серія/номер: ББК 74.580.2 УДК 371.13 П 78;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема формування педагогічного мислення у студентів педагогічного вищого навчального закладу, розкривається суть педагогічного мислення як професійної компетенції педагога. На основі аналізу психолого-педагогічних досліджень з означеної проблеми уточнено поняття: «мислення», «педагогічне мислення» та «компетенція», подано визначення «система формування педагогічного мислення».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2264
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
cтаття_2_вересень_2013.pdf317,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.