Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2264
Title: ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
Authors: Бойченко, Валентина Василівна
Keywords: «мислення», «педагогічне мислення», «компетенція», система формування педагогічного мислення
Issue Date: 2-Sep-2013
Publisher: ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА [Текст] зб.наук.пр. /Бойченко В.В.// Проблеми підготовки сучасного вчителя випуск. - 2013. №8
Citation: ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА [Текст] зб.наук.пр. /Бойченко В.В.// Проблеми підготовки сучасного вчителя випуск. - 2013. №8
Series/Report no.: ББК 74.580.2 УДК 371.13 П 78;
Abstract: У статті розглядається проблема формування педагогічного мислення у студентів педагогічного вищого навчального закладу, розкривається суть педагогічного мислення як професійної компетенції педагога. На основі аналізу психолого-педагогічних досліджень з означеної проблеми уточнено поняття: «мислення», «педагогічне мислення» та «компетенція», подано визначення «система формування педагогічного мислення».
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2264
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
cтаття_2_вересень_2013.pdf317,91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.