Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2455
Title: КОНЦЕПЦІЯ ІНТЕГРОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В ІНТЕРНЕТ
Authors: Кожухівська, Раїса Борисівна
Keywords: маркетинг
комунікації
туризм
Issue Date: 2014
Abstract: В сучасному управлінні маркетинговими комунікаціями необхідно виділити концепцію інтегрованих маркетингових комунікацій. Концепція інтегрованих маркетингових комунікацій виходить із необхідності оцінки стратегічної ролі її окремих напрямків (реклами, стимулювання збуту, PR і ін.) і пошуку оптимального їхнього поєднання для забезпечення чіткості, послідовності і максимізації дії комунікаційних програм .
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2455
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
koncepciya marketingovih komunikaciy.pdf225,43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.