Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2593
Назва: | Проблеми соціально-педагогічної теорії та практики на сторінках періодичних видань нового тисячоліття /бібліографічний покажчик / |
Автори: | Албул, Ірина Володимирівна |
Ключові слова: | Соціально-педагоігчна теорія і практика, періодичні видання |
Дата публікації: | 15-вер-2013 |
Видавництво: | ФОП Жовтий О.О. |
Бібліографічний опис: | Проблеми соціально-педагогічної теорії та практики на сторінках періодичних видань нового тисячоліття /бібліографічний покажчик / Уклад. І.В.Албул. – Умань, 2013. – 100 с. |
Серія/номер: | УДК;01:37.013.42 |
Короткий огляд (реферат): | Даний покажчик містить бібліографічний опис статей у періодичних виданнях третього тисячоліття, які висвітлюють актуальні питання соціально-педагогічної теорії та практики. Матеріал структурований за такими напрямами: соціалізація особистості, соціально-педагогічна робота з різними соціальними групами, сім’я як об’єкт соціально-педагогічної діяльності, соціально-педагогічна діяльність з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, соціально-педагогічна діяльність в закладах освіти, соціальна підтримка осіб з обмеженими функціональними можливостями, девіації як соціально-педагогічна проблема, зарубіжний досвід соціальної роботи, професійна підготовка фахівців в галузі соціальної педагогіки та соціальної роботи. Видання призначене для студентів спеціальностей «Соціальна педагогіка», «Соціальна робота», «Практична психологія», їх викладачів, фахівців – практиків у сфері соціального захисту населення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2593 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pokashchyk.pdf | 80,38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.