Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2829
Назва: Развитие творческого потенциала детей дошкольного возраста - основное задание концепции инновационных технологий дошкольного образования XXI столетия
Автори: Гаврилюк, Світлана Миколаївна
Ключові слова: creativity
psycho-pedagogical support of the child
pedagogical creativity
children's creativity
Дата публікації: 2014
Видавництво: Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, II(12), Issue: 25, 2014
Бібліографічний опис: Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, II(12), Issue: 25, 2014
Короткий огляд (реферат): The article covers the importance of the pedagogical creativity development of future tutors as necessary conditions for creative potential development of preschool aged children. The essence of the concept of "children's creativity" is considered. Barri­ers blocking the creative development of children of early school age, based on the analysis of innovative concepts creatively gifted preschool aged children, are revealed. The basic principles of professional preparation of future tutors for the creative pedagogical activity in modern preschool establishment, on the basis of synergetic relations- acmeological approach, are defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2829
ISSN: 2308-5258
2308-1996
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SEANEWDIM.pdf153,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.