Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3186
Назва: Мова жестів та рухів тіла як засіб ефективного навчання на уроках англійської мови у початковій школі
Автори: Пентій, Крістіна Олегівна
Ключові слова: ефективне навчання англійської мови
початкова школа
мнемотехніка
мова жестів
мова рухів
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавничо-поліграфічний центр "Візаві"
Бібліографічний опис: Пентій К.О. Мова жестів та рухів тіла як засіб ефективного навчання англійської мови у початковій школі. Збірник наукових праць студентів та молодих учених / [упорядкув. Т.О. Піонтковська]. - Умань : ВПЦ "Візаві", 2015. - С.162-166
Серія/номер: УДК 372.4+811.111
Короткий огляд (реферат): Вивчення іноземної мови на початковому етапі має свої особливості та труднощі. Питання ефективної подачі матеріалу, в результаті якої учні легко запам’ятовували б нові слова, не перестає хвилювати вчителів. Одним із важливих принципів сучасної освіти є оптимізація навчання через застосування новітніх освітніх психолого-педагогічних технологій, і, зокрема, мнемотехніки як одного з найефективніших методів засвоєння інформації та попередження інформаційного перенасичення, що є надзвичайно важливим для маленьких школярів
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3186
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mova_zhestiv_ta_ruhiv_tila.pdf.pdf399,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.