Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3203
Title: АНАЛІЗ ЗМІСТУ ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В УМОВАХ ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ
Authors: Капелюшна, Тетяна Вікторівна
Keywords: аналіз підручника з англійської мови
критерії рівня організації матеріалу
схема аналізу
етапи оцінювання підручника
комунікативно-діяльнісний підхід
особистісно орієнтований підхід
інтернаціоналізація освітнього простору
Issue Date: 2014
Publisher: ФОП Жовтий О. О.,
Citation: 1. Аналіз змісту шкільного навчання англійської мови в умовах інтернаціоналізації освітнього простору / Т. В. Капелюшна // Порівняльно-педагогічні студії. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2014. – № 4 (22). – С. 129–135.
Series/Report no.: УДК 811.111(07)
Abstract: Стаття присвячена розгляду питання аналізу змісту шкільного навчання англійської мови в умовах інтернаціоналізації освітнього простору. Автор переконаний, що детальний аналіз шкільних підручників з англійської мови є першим кроком для компаративного аналізу підручників та комплексів вітчизняного зразка з існуючими європейськими та американськими моделями підручникотворення. Це може стати основою для їхнього подальшого вдосконалення за умови врахування комунікативно-діяльнісного, особистісно орієнтованого, культурологічного підходів до організації навчального процесу а також вимог інтернаціоналізації мовної освіти. Автором запропоновані етапи, критерії оцінювання та схема аналізу шкільних підручників з англійської мови.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3203
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Капелюшна стаття 2.pdf427,97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.