Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3291
Назва: Дидактичні умови формування самооцінки молодших школярів у навчальній діяльності
Автори: Дячук, Павло Вікторович
Ключові слова: Формування самооцінки
дидактичні умови
процес навчання
Дата публікації: 28-тра-2015
Видавництво: ФОП Жовтий О.О.
Бібліографічний опис: Автореферат дисертації
Серія/номер: УДК (37.02.+37.03)(043.3);
Короткий огляд (реферат): Теоретико-експерементальне дослідження проблеми формування самооцінки молодших школярів у процесі навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3291
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автореферат.pdf759,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.