Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3725
Назва: ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНО-ДОСЛІДНОЇ РОБОТИ З ВИХОВАННЯ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ РУХЛИВИХ ІГОР
Автори: Семенов, Андрій Анатолійович
Ключові слова: лідер ідея
гра
виховання
принцип
ідея
Дата публікації: 2015
Серія/номер: УДК 37.035.91+794.088.6;
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто нові підходи до виховання лідерських якостей у молодших школярів засобами рухливих ігор. Визначено групу теорій лідерства, яка найбільш повно відповідає основним принципам педагогіки співробітництва. Окреслено коло основних ідей і принципів, на яких ґрунтується особистісно орієнтоване виховання лідерів. У структурі лідерських якостей дітей молодшого шкільного віку виокремлено взаємопов’язані критерії вихованості лідерських якостей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3725
Розташовується у зібраннях:Факультет фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Теоретичний аспект.pdf121,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.