Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3746
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Щербань, Ірина Юріївна | - |
dc.date.accessioned | 2015-11-19T20:49:15Z | - |
dc.date.available | 2015-11-19T20:49:15Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Щербань І.Ю., Гут Н.В. Школа як осередок розвитку громади: досвід США / І.Ю. Щербань, Н.В. Гут // Педагогічна компаративістика – 2015: трансформації в освіті зарубіжжя та український контекст: матеріали науково-практичного семінару / За заг. ред. О.І. Локшиної. – К.: Педагогічна думка, 2015. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3746 | - |
dc.description.abstract | Визначено особливе місце школи в структурі села, зумовлене статусом єдиної (в більшості випадків) освітньої установи та соціального, культурозберігального центру. Обгрунтовано, що активно працюючи в соціумі, школа надає соціально-педагогічні послуги різним категоріям сільського населення, ініціює створення сільських співтовариств з метою спільного вирішення найбільш гострих освітніх, соціально-культурних і оздоровчих проблем. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | сільська школа, осередок, соціум, освітній центр | uk |
dc.title | ШКОЛА ЯК ОСЕРЕДОК РОЗВИТКУ ГРОМАДИ: ДОСВІД США | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
SHKOLA_JAK_OSEREDOK_ROZVITKU_GROMADY_DOSVІD_SSHA.pdf | 360,17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.