Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3746
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩербань, Ірина Юріївна-
dc.date.accessioned2015-11-19T20:49:15Z-
dc.date.available2015-11-19T20:49:15Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЩербань І.Ю., Гут Н.В. Школа як осередок розвитку громади: досвід США / І.Ю. Щербань, Н.В. Гут // Педагогічна компаративістика – 2015: трансформації в освіті зарубіжжя та український контекст: матеріали науково-практичного семінару / За заг. ред. О.І. Локшиної. – К.: Педагогічна думка, 2015.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3746-
dc.description.abstractВизначено особливе місце школи в структурі села, зумовлене статусом єдиної (в більшості випадків) освітньої установи та соціального, культурозберігального центру. Обгрунтовано, що активно працюючи в соціумі, школа надає соціально-педагогічні послуги різним категоріям сільського населення, ініціює створення сільських співтовариств з метою спільного вирішення найбільш гострих освітніх, соціально-культурних і оздоровчих проблем.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectсільська школа, осередок, соціум, освітній центрuk
dc.titleШКОЛА ЯК ОСЕРЕДОК РОЗВИТКУ ГРОМАДИ: ДОСВІД СШАuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SHKOLA_JAK_OSEREDOK_ROZVITKU_GROMADY_DOSVІD_SSHA.pdf360,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.