Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3746
Title: ШКОЛА ЯК ОСЕРЕДОК РОЗВИТКУ ГРОМАДИ: ДОСВІД США
Authors: Щербань, Ірина Юріївна
Keywords: сільська школа, осередок, соціум, освітній центр
Issue Date: 2015
Citation: Щербань І.Ю., Гут Н.В. Школа як осередок розвитку громади: досвід США / І.Ю. Щербань, Н.В. Гут // Педагогічна компаративістика – 2015: трансформації в освіті зарубіжжя та український контекст: матеріали науково-практичного семінару / За заг. ред. О.І. Локшиної. – К.: Педагогічна думка, 2015.
Abstract: Визначено особливе місце школи в структурі села, зумовлене статусом єдиної (в більшості випадків) освітньої установи та соціального, культурозберігального центру. Обгрунтовано, що активно працюючи в соціумі, школа надає соціально-педагогічні послуги різним категоріям сільського населення, ініціює створення сільських співтовариств з метою спільного вирішення найбільш гострих освітніх, соціально-культурних і оздоровчих проблем.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3746
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SHKOLA_JAK_OSEREDOK_ROZVITKU_GROMADY_DOSVІD_SSHA.pdf360,17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.