Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3746
Назва: | ШКОЛА ЯК ОСЕРЕДОК РОЗВИТКУ ГРОМАДИ: ДОСВІД США |
Автори: | Щербань, Ірина Юріївна |
Ключові слова: | сільська школа, осередок, соціум, освітній центр |
Дата публікації: | 2015 |
Бібліографічний опис: | Щербань І.Ю., Гут Н.В. Школа як осередок розвитку громади: досвід США / І.Ю. Щербань, Н.В. Гут // Педагогічна компаративістика – 2015: трансформації в освіті зарубіжжя та український контекст: матеріали науково-практичного семінару / За заг. ред. О.І. Локшиної. – К.: Педагогічна думка, 2015. |
Короткий огляд (реферат): | Визначено особливе місце школи в структурі села, зумовлене статусом єдиної (в більшості випадків) освітньої установи та соціального, культурозберігального центру. Обгрунтовано, що активно працюючи в соціумі, школа надає соціально-педагогічні послуги різним категоріям сільського населення, ініціює створення сільських співтовариств з метою спільного вирішення найбільш гострих освітніх, соціально-культурних і оздоровчих проблем. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3746 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
SHKOLA_JAK_OSEREDOK_ROZVITKU_GROMADY_DOSVІD_SSHA.pdf | 360,17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.