Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3930
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТерещук, Андрій Іванович-
dc.date.accessioned2015-11-26T10:26:36Z-
dc.date.available2015-11-26T10:26:36Z-
dc.date.issued2015-11-26-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3930-
dc.description.abstractМетодологической основой современного дифференцированного обучения в старшей общеобразовательной школе является с одной стороны - снижение нагрузки на учащихся в плане объемов усваиваемой ими информации по всем школьным предметам (особенно это касается предметов по основам наук), а с другой - обеспечение благоприятных условий для реализации учебных возможностей каждого старшеклассника путем профильного обучения. Такой методологический подход, по нашему мнению, основывается на двух основных положениях.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectТехнолгічна освіта, модель, процес моделювання, технологічна освіта, технологічна підготовка, проектна технологія, профільне навчання, особистісно-орієнтований підхід.uk
dc.titleТЕОРЕТИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ ОРГАНИЗАЦИИ ПРОФИЛЬНОГО ОБУЧЕНИЯ В СТАРШЕЙ ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ ШКОЛЕuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття А. Терещук Office Word.docx26,23 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.