Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3930
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Терещук, Андрій Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2015-11-26T10:26:36Z | - |
dc.date.available | 2015-11-26T10:26:36Z | - |
dc.date.issued | 2015-11-26 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3930 | - |
dc.description.abstract | Методологической основой современного дифференцированного обучения в старшей общеобразовательной школе является с одной стороны - снижение нагрузки на учащихся в плане объемов усваиваемой ими информации по всем школьным предметам (особенно это касается предметов по основам наук), а с другой - обеспечение благоприятных условий для реализации учебных возможностей каждого старшеклассника путем профильного обучения. Такой методологический подход, по нашему мнению, основывается на двух основных положениях. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | Технолгічна освіта, модель, процес моделювання, технологічна освіта, технологічна підготовка, проектна технологія, профільне навчання, особистісно-орієнтований підхід. | uk |
dc.title | ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ ОРГАНИЗАЦИИ ПРОФИЛЬНОГО ОБУЧЕНИЯ В СТАРШЕЙ ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ ШКОЛЕ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет інженерно-педагогічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття А. Терещук Office Word.docx | 26,23 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.