Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3970
Назва: Діагностика інтелектуального розвитку учнів у процесі проектно-технологічної діяльності на уроках трудового навчання
Автори: Нагайчук, Олена Валеріївна
Ключові слова: інтелектуальний розвиток
інтелектуальна активність
Дата публікації: 2010
Видавництво: Умань : ПП Жовтий О.О.
Бібліографічний опис: Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / гол. ред. : Мартинюк М. Т. – Умань : ПП Жовтий О.О., 2010. – Ч.3. – С. 91 -102.
Серія/номер: УДК 6 (07);
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано психолого-педагогічні аспекти співвідношення інтелекту та емоцій, розглядається сутність інтелектуального розвитку, а також умов та показників розумового розвитку школярів. Розкрито методику діагностики рівнів інтелектуального розвитку учнів в процесі проектно-технологічної діяльності, що здійснена на основі критеріїв: научуваність, сформованість інтелектуальних умінь школярів, інтелектуальна активність і наявність пізнавального інтересу до уроків трудового навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3970
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diagnosty`ka_intelektual`nogo_rozvy`tku.pdf203,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.