Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4009
Назва: ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ САМОЕФЕКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
Автори: Кремешна, Тетяна Іванівна
Ключові слова: педагогічна самоефективність
рефлексивно-оцінне середовище
емоційна усталеність
майбутні учителі музики
Дата публікації: 2014
Видавництво: ФОП Жовтий О.О.
Бібліографічний опис: Формування педагогічної самоефективності майбутніх учителів забезпечується створенням у навчальному процесі рефлексивно-оцінного середовища, впровадженням спецкурсу «Формування педагогічної самоефективності у майбутніх педагогів» та розвитком емоційної усталеності студентів.
Серія/номер: УДК;159.98(063)
Короткий огляд (реферат): Формування педагогічної самоефективності майбутніх учителів забезпечується створенням у навчальному процесі рефлексивно-оцінного середовища, впровадженням спецкурсу «Формування педагогічної самоефективності у майбутніх педагогів» та розвитком емоційної усталеності студентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4009
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Педагогічні_умови.pdf76,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.