Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4009
Назва: | ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ САМОЕФЕКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА |
Автори: | Кремешна, Тетяна Іванівна |
Ключові слова: | педагогічна самоефективність рефлексивно-оцінне середовище емоційна усталеність майбутні учителі музики |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | ФОП Жовтий О.О. |
Бібліографічний опис: | Формування педагогічної самоефективності майбутніх учителів забезпечується створенням у навчальному процесі рефлексивно-оцінного середовища, впровадженням спецкурсу «Формування педагогічної самоефективності у майбутніх педагогів» та розвитком емоційної усталеності студентів. |
Серія/номер: | УДК;159.98(063) |
Короткий огляд (реферат): | Формування педагогічної самоефективності майбутніх учителів забезпечується створенням у навчальному процесі рефлексивно-оцінного середовища, впровадженням спецкурсу «Формування педагогічної самоефективності у майбутніх педагогів» та розвитком емоційної усталеності студентів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4009 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет мистецтв |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Педагогічні_умови.pdf | 76,51 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.