Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4092
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкоморох, Леся Михайлівна-
dc.date.accessioned2015-11-30T08:43:58Z-
dc.date.available2015-11-30T08:43:58Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСкоморох Л.М. Упровадження комп'ютерних технологій у процесі наочно-модельного навчання хімії // Наукові записки екологічної лабораторії УДПУuk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4092-
dc.description.abstractУ наш час в психолого-педагогічній та методичній літературі зазначається різноманітність трактувань наочного навчання, видів наочності, класифікацій засобів наочності. У науковій літературі і шкільній практиці термін «наочність» вживається, в основному, у трьох сенсах. По-перше, як певний об’єкт (засіб наочності), по-друге, деяка властивість (наочність реальних предметів, явищ, мислення), по-третє, певна діяльність людини (сприйняття засобів наочності, їх використання)uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВПЦ "Візаві"uk
dc.relation.ispartofseriesУДК / ББК;57.574 / 28.081я43-
dc.subjectнаочністьuk
dc.subjectдіяльністьuk
dc.titleУпровадження комп'ютерних технологій у процесі наочно-модельного навчання хіміїuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Skomoroh.pdf575,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.