Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4092
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Скоморох, Леся Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-11-30T08:43:58Z | - |
dc.date.available | 2015-11-30T08:43:58Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Скоморох Л.М. Упровадження комп'ютерних технологій у процесі наочно-модельного навчання хімії // Наукові записки екологічної лабораторії УДПУ | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4092 | - |
dc.description.abstract | У наш час в психолого-педагогічній та методичній літературі зазначається різноманітність трактувань наочного навчання, видів наочності, класифікацій засобів наочності. У науковій літературі і шкільній практиці термін «наочність» вживається, в основному, у трьох сенсах. По-перше, як певний об’єкт (засіб наочності), по-друге, деяка властивість (наочність реальних предметів, явищ, мислення), по-третє, певна діяльність людини (сприйняття засобів наочності, їх використання) | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ВПЦ "Візаві" | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК / ББК;57.574 / 28.081я43 | - |
dc.subject | наочність | uk |
dc.subject | діяльність | uk |
dc.title | Упровадження комп'ютерних технологій у процесі наочно-модельного навчання хімії | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Природничо-географічний факультет |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Skomoroh.pdf | 575,44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.