Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4092
Назва: | Упровадження комп'ютерних технологій у процесі наочно-модельного навчання хімії |
Автори: | Скоморох, Леся Михайлівна |
Ключові слова: | наочність діяльність |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | ВПЦ "Візаві" |
Бібліографічний опис: | Скоморох Л.М. Упровадження комп'ютерних технологій у процесі наочно-модельного навчання хімії // Наукові записки екологічної лабораторії УДПУ |
Серія/номер: | УДК / ББК;57.574 / 28.081я43 |
Короткий огляд (реферат): | У наш час в психолого-педагогічній та методичній літературі зазначається різноманітність трактувань наочного навчання, видів наочності, класифікацій засобів наочності. У науковій літературі і шкільній практиці термін «наочність» вживається, в основному, у трьох сенсах. По-перше, як певний об’єкт (засіб наочності), по-друге, деяка властивість (наочність реальних предметів, явищ, мислення), по-третє, певна діяльність людини (сприйняття засобів наочності, їх використання) |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4092 |
Розташовується у зібраннях: | Природничо-географічний факультет |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Skomoroh.pdf | 575,44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.