Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4212
Назва: | Вища освіта Франції і Болонський процес |
Автори: | Литвиненко, Віктор Юрійович |
Ключові слова: | прийняття прирівнювальної структури вищої освіти, що має три основні рівні, досягти яких можна протягом аналогічного терміну навчання: бакалавр, магістр, доктор розробка модульного принципу освіти, згідно з європейською системою кредитів - ЕСТS забезпечення взаємного визнання дипломів на європейському рівні |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Сучасна іншомовна освіта в Україні: стан, проблеми, перспективи: матеріали ІІ Міжнародної науково практичної інтернет-конференції, |
Бібліографічний опис: | 19 червня 1999 року, в Болоньї з'явилася підписана від імені урядів міністрами освіти 29 країн "Болонська декларація", яка сформулювала вимоги та критерії до національних систем вищої освіти у світлі утворення єдиного європейського освітньо-наукового простору |
Короткий огляд (реферат): | Своїми започаткуваннями та реформами Франція зробила вагомий внесок у розбудову загальноєвропейського наукового й освітянського простору. Аналіз сучасного стану освіти у Франції свідчить про постійну увагу держави до освітянських проблем. Після Сорбоннської конференції у 1998 році заходи, які запроваджувались у Франції, були спрямовані передусім на розвиток спільної структури європейського рівня, що в свій час одержала назву "3-5-8" або LMD (licence – master- doctor — ліценціат- мастер-доктор). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4212 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
тези Литвиненко жовтень 2015.pdf | 281,94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.