Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4417
Назва: | Технології критичного мислення на уроках української мови у початковій школі |
Автори: | Роєнко, Людмила Миколаївна |
Ключові слова: | формування критичного мислення “Асоціативний кущ” “Знаємо – Хочемо дізнатися – Дізналися” |
Дата публікації: | 3-гру-2015 |
Бібліографічний опис: | Роєнко Л. М. Технології критичного мислення на уроках української мови у початковій школі / Л. М. Роєнко // Педагогічна майстерність : методологія, теорія, технології: Матеріали II Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (м. Черкаси, 22-23 травня 2015 р.) / за заг. ред. проф. Біди О. А. – Черкаси : видавець Чабаненко Ю. А., 2015. – С. 48–49 |
Серія/номер: | УДК 811.161.2(07); |
Короткий огляд (реферат): | Основи критичного мислення досить часто не закладаються в учнів молодшого шкільного віку. Крім того, значна частина педагогів не готова до розв’язання цих завдань. Не завжди вчитель правильно може вдало відібрати потрібну технологію до обраної теми. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4417 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
TEHN-KRIT- MISL-U-POC-ShKI.pdf | 240,59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.