Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4419
Назва: Технології критичного мислення на уроках української мови у початковій школі
Автори: Роєнко, Людмила Миколаївна
Ключові слова: Основи критичного мислення
Асоціативний кущ
Знаємо – Хочемо дізнатися – Дізналися
Дата публікації: тра-2015
Видавництво: Інтернет-конференції м.Черкаси
Бібліографічний опис: Роєнко Л. М. Технології критичного мислення на уроках української мови у початковій школі / Л. М. Роєнко // Педагогічна майстерність : методологія, теорія, технології: Матеріали II Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (м. Черкаси, 22-23 травня 2015 р.) / за заг. ред. проф. Біди О. А. – Черкаси : видавець Чабаненко Ю. А., 2015. – С. 48–49
Серія/номер: УДК 811.161.2(07);
Короткий огляд (реферат): використання технологій критичного мислення на уроках рідної мови в початкових класах цілком можливе і сприяє кращому запам’ятовуванню вивченого матеріалу, активізує діяльність учнів на уроці, розвиває пізнавальну діяльність, дає можливість показати себе в колективі: відбувається розкріпачення особистості – дитина почувається вільно, спокійно, впевнено
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4419
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TEHN-KRIT- MISL-U-POC-ShKI.pdf240,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.