Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 15.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2013Теоретичні і методичні засади підготовки вчителя фізики в контексті реалізації інтегративного освітньо-галузевого підходу до підготовки вчителів природничо-наукових дисциплінДекарчук, Марина Вадимівна; Мартинюк, Михайло Тадейович; Хитрук, Валентин Іванович
2012-06-01Функціонально-галузевий підхід до підготовки майбутнього вчителя освітньої галузі «Природознавство»Мартинюк, Михайло Тадейович; Декарчук, Марина Вадимівна; Краснобокий, Юрій Миколайович; Хитрук, Валентин Іванович
2012-03-20МЕТОД НАВЧАЛЬНИХ ПРОЕКТІВ ЯК ЗАСІБ ПОЄДНАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ І ФРОНТАЛЬНОЇ ФОРМ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ З ФІЗИКИДекарчук, Марина Вадимівна; Мартинюк, Михайло Тадейович; Хитрук, Валентин Іванович; Стецик, Сергій Павлович
2019-05-18«Теоретичні і практичні основи загальної середньої природничої освіти» як навчальна дисципліна в системі професійно-орієнтованої і практичної підготовки майбутнього вчителя зі спеціальності 014.15 Середня освіта (Природничі науки)Підгорний, Олександр Васильович; Мартинюк, Михайло Тадейович; Декарчук, Марина Вадимівна; Хитрук, Валентин Іванович
2021Добір і конструювання змісту навчальних матеріалів зі шкільної природничої освіти в контексті сучасних провідних освітніх парадигм (на прикладі вивчення основ спеціальної теорії відносності в ЗЗСО)Мартинюк, Михайло Тадейович; Миколайко, Володимир Валерійович; Підгорний, Олександр Васильович; Хитрук, Валентин Іванович
2012"Бакалавр педагогіки: природознавство" - як нова формула вдосконалення підготовки учителів природничо-наукових дисциплінМартинюк, Михайло Тадейович; Декарчук, Марина Вадимівна; Краснобокий, Юрій Миколайович; Хитрук, Валентин Іванович
2012Системно-галузевий підхід до підготовки вчителів природознавчих дисциплін в умовах неперервної педагогічної освітиМартинюк, Михайло Тадейович; Декарчук, Марина Вадимівна; Хитрук, Валентин Іванович
2017-10-03Інтегративно-предметний підхід як засіб вивчення фізико-технічних знань в умовах впровадження нового змісту навчання у загальноосвітніх навчальних закладахМартинюк, Михайло Тадейович; Декарчук, Марина Вадимівна; Хитрук, Валентин Іванович
2013Моно- і поліпредметні концепції підготовки вчителів природничо-наукових дисциплін в умовах неперервної педагогічної освітиМартинюк, Михайло Тадейович; Декарчук, Марина Вадимівна; Хитрук, Валентин Іванович
2017-11-29Проблеми фундаментальної підготовки вчителя природничих дисциплін на засадах галузевої інтеграціїМартинюк, Михайло Тадейович; Декарчук, Марина Вадимівна; Хитрук, Валентин Іванович