Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6759
Назва: Теоретичні і методичні засади підготовки вчителя фізики в контексті реалізації інтегративного освітньо-галузевого підходу до підготовки вчителів природничо-наукових дисциплін
Автори: Декарчук, Марина Вадимівна
Мартинюк, Михайло Тадейович
Хитрук, Валентин Іванович
Ключові слова: інтегративний галузево-функціональний підхід
бакалавр природознавство
вчитель природничо-наукових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Мартинюк М.Т. Теоретичні і методичні засади підготовки вчителя фізики в контексті реалізації інтегративного освітньо-галузевого підходу до підготовки вчителів природничо-наукових дисциплін / М.Т. Мартинюк, М.В. Декарчук, В.І. Хитрук // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна, Кам’янець-Подільський, 2013, випуск 19 - С.299-301
Серія/номер: УДК;371.134–5
Короткий огляд (реферат): У статті дано теоретичне обґрунтування підготовки вчителя фізики в контексті уявлень про базовий рівень природничої педагогічної освіти. Запропоновано дидактичну систему фахової підготовки вчителя фізики та інших предметів природничо-наукового спрямування на основі єдиного інтегративного підходу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6759
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
znpkp_ped_2013_19_105.pdf329,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.