Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4750
Title: Шляхи використання термінологічного інструментарію для поповнення у майбутніх художників-педагогів знань з композиції
Authors: Пічкур, Микола Олександрович
Keywords: термінологічний інструментраій
художник-педагог
композиція
Issue Date: 27-Nov-2015
Publisher: ФОП Жовтий О. О.
Citation: Пічкур М. О. Шляхи використання термінологічного інструментарію для поповнення у майбутніх художників-педагогів знань з композиції / М. О. Пічкур // Теоретико-методологічні аспекти мистецької освіти : здобутки, проблеми та перспективи : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Умань, 22 жовтня 2015 р.) та Всеукраїнського науково-методичного семінару «Молодь, освіта, наука та мистецтво» (м. Умань, 27 листопада, 2015 р.) / Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, факультет мистецтв ; [ред. кол. : Ятло Л.П. (головн. ред.), Калабська В. С. (відповід. ред.) та ін.]. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2015. – Ч. 1. – С. 105-109.
Series/Report no.: УДК 378
Abstract: Термінологічний тезаурус композиції доцільно формувати за її типологією. Щоб майбутні художники-педагоги активніше поповнювали свої знання, потрібно однозначно трактувати необхідні до засвоєння термінолексеми й забезпечити їх ілюстративним супроводом. Це дасть змогу студентам збагатити свій візуальний досвід для генерування оригінальних ідей художнього твору та втілення їх у матеріалі відповідного виду й жанру образотворчого мистецтва.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4750
Appears in Collections:Факультет мистецтв

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Terminologr_tesy.pdf440,55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.