Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4757
Назва: | The Phenomenon of Pedagogical Innovation |
Автори: | Кравчук, Оксана Володимирівна |
Ключові слова: | Pedagogical Innovation |
Дата публікації: | 13-січ-2016 |
Серія/номер: | UDK 37(477)(09) |
Короткий огляд (реферат): | The issue of pedagogical innovation in Ukrainian pedagogical thought was studied by N.P. Dichek, V.V. Prymakova, O.V. Sukhomlynskyi. Theoretical-methodological aspects of the issue of studying and introducing advanced pedagogical experience in Ukraine were revealed in works of P. Zhernosek, M Krasovytskyi, V. Palamarchuk, P. Pidlasyi, M. Yarmachenko et al. Working with their researches we see that scientists, characterizing a teacher-innovator, use such terms as non-traditional, non-standard, original. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4757 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття Будапешт.docx | 26,6 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.