Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4768
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСавченко, Наталія Володимирівна-
dc.date.accessioned2016-01-19T06:33:06Z-
dc.date.available2016-01-19T06:33:06Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4768-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано необхідність визначення методологічних засад досліджуваного процесу − формування професійного іміджу майбутнього вчителя початкової школи в процесі викладання психолого-педагогічних дисциплін. Враховуючи класичні основи організації професійної підготовки майбутніх учителів та сучасні процеси її модернізації обґрунтовано загальнонаукову та конкретно-наукову методологію дослідження. Охарактеризовано методологічні підходи формування професійного іміджу майбутнього вчителя початкової школи: системний, синергетичний, культурологічний, середовищний, акмеологічний та особистісно-діяльніснийuk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.134+372-
dc.subjectметодологічні підходиuk
dc.subjectформування професійного іміджуuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectвчитель початкової школиuk
dc.subjectпсихолого-педагогічні дисципліниuk
dc.titleМетодологічні підходи формування професійного іміджу майбутнього вчителя початкової школиuk
dc.title.alternativeМетодологические подходы формирования профессионального имиджа будущего учителя начальной школыuk
dc.title.alternativeMethodological approaches of formation of professional image of the future elementary school teachersuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
metodologіchnі pіdxodi formuvannya profesіjnogo іmіdzhu majbutnogo vchitelya pochatkovoy shkoli.pdf145,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.