Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4768
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Савченко, Наталія Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-01-19T06:33:06Z | - |
dc.date.available | 2016-01-19T06:33:06Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4768 | - |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано необхідність визначення методологічних засад досліджуваного процесу − формування професійного іміджу майбутнього вчителя початкової школи в процесі викладання психолого-педагогічних дисциплін. Враховуючи класичні основи організації професійної підготовки майбутніх учителів та сучасні процеси її модернізації обґрунтовано загальнонаукову та конкретно-наукову методологію дослідження. Охарактеризовано методологічні підходи формування професійного іміджу майбутнього вчителя початкової школи: системний, синергетичний, культурологічний, середовищний, акмеологічний та особистісно-діяльнісний | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 371.134+372 | - |
dc.subject | методологічні підходи | uk |
dc.subject | формування професійного іміджу | uk |
dc.subject | професійна підготовка | uk |
dc.subject | вчитель початкової школи | uk |
dc.subject | психолого-педагогічні дисципліни | uk |
dc.title | Методологічні підходи формування професійного іміджу майбутнього вчителя початкової школи | uk |
dc.title.alternative | Методологические подходы формирования профессионального имиджа будущего учителя начальной школы | uk |
dc.title.alternative | Methodological approaches of formation of professional image of the future elementary school teachers | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
metodologіchnі pіdxodi formuvannya profesіjnogo іmіdzhu majbutnogo vchitelya pochatkovoy shkoli.pdf | 145,16 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.