Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4768
Title: Методологічні підходи формування професійного іміджу майбутнього вчителя початкової школи
Other Titles: Методологические подходы формирования профессионального имиджа будущего учителя начальной школы
Methodological approaches of formation of professional image of the future elementary school teachers
Authors: Савченко, Наталія Володимирівна
Keywords: методологічні підходи
формування професійного іміджу
професійна підготовка
вчитель початкової школи
психолого-педагогічні дисципліни
Issue Date: 2016
Series/Report no.: УДК 371.134+372
Abstract: У статті обґрунтовано необхідність визначення методологічних засад досліджуваного процесу − формування професійного іміджу майбутнього вчителя початкової школи в процесі викладання психолого-педагогічних дисциплін. Враховуючи класичні основи організації професійної підготовки майбутніх учителів та сучасні процеси її модернізації обґрунтовано загальнонаукову та конкретно-наукову методологію дослідження. Охарактеризовано методологічні підходи формування професійного іміджу майбутнього вчителя початкової школи: системний, синергетичний, культурологічний, середовищний, акмеологічний та особистісно-діяльнісний
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4768
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.