Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4768
Title: | Методологічні підходи формування професійного іміджу майбутнього вчителя початкової школи |
Other Titles: | Методологические подходы формирования профессионального имиджа будущего учителя начальной школы Methodological approaches of formation of professional image of the future elementary school teachers |
Authors: | Савченко, Наталія Володимирівна |
Keywords: | методологічні підходи формування професійного іміджу професійна підготовка вчитель початкової школи психолого-педагогічні дисципліни |
Issue Date: | 2016 |
Series/Report no.: | УДК 371.134+372 |
Abstract: | У статті обґрунтовано необхідність визначення методологічних засад досліджуваного процесу − формування професійного іміджу майбутнього вчителя початкової школи в процесі викладання психолого-педагогічних дисциплін. Враховуючи класичні основи організації професійної підготовки майбутніх учителів та сучасні процеси її модернізації обґрунтовано загальнонаукову та конкретно-наукову методологію дослідження. Охарактеризовано методологічні підходи формування професійного іміджу майбутнього вчителя початкової школи: системний, синергетичний, культурологічний, середовищний, акмеологічний та особистісно-діяльнісний |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4768 |
Appears in Collections: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
metodologіchnі pіdxodi formuvannya profesіjnogo іmіdzhu majbutnogo vchitelya pochatkovoy shkoli.pdf | 145,16 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.