Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4768
Назва: | Методологічні підходи формування професійного іміджу майбутнього вчителя початкової школи |
Інші назви: | Методологические подходы формирования профессионального имиджа будущего учителя начальной школы Methodological approaches of formation of professional image of the future elementary school teachers |
Автори: | Савченко, Наталія Володимирівна |
Ключові слова: | методологічні підходи формування професійного іміджу професійна підготовка вчитель початкової школи психолого-педагогічні дисципліни |
Дата публікації: | 2016 |
Серія/номер: | УДК 371.134+372 |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовано необхідність визначення методологічних засад досліджуваного процесу − формування професійного іміджу майбутнього вчителя початкової школи в процесі викладання психолого-педагогічних дисциплін. Враховуючи класичні основи організації професійної підготовки майбутніх учителів та сучасні процеси її модернізації обґрунтовано загальнонаукову та конкретно-наукову методологію дослідження. Охарактеризовано методологічні підходи формування професійного іміджу майбутнього вчителя початкової школи: системний, синергетичний, культурологічний, середовищний, акмеологічний та особистісно-діяльнісний |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4768 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
metodologіchnі pіdxodi formuvannya profesіjnogo іmіdzhu majbutnogo vchitelya pochatkovoy shkoli.pdf | 145,16 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.