Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4834
Назва: Формування соціальної компетентності майбутніх організаторів дитячого руху
Автори: Коляда, Наталія Миколаївна
Ключові слова: соціальна компетентність
соціальний педагог
організатор дитячого руху
дитячий рух
Дата публікації: 2016
Серія/номер: УДК 001+37(100)
ББК 72.4+74(0)
Т 33
Короткий огляд (реферат): важливою складовою дитячого руху як системи, соціально-педагогічної системи, є взаємовідносини між двома основними елементами – дітьми та дорослими – двох взаємосумісних соціальних підсистем – дитинства (дитячого співтовариства) і дорослого суспільства. Сучасні дослідники дитячого руху виокремлюють цілий ряд актуальних проблем, пов’язаних з підготовкою та формуванням організаторів дитячого руху. Серед них – формування соціальної компетентності дорослого лідера, організатора дитячого об’єднання, які в ситуації неформального спілкування, використання соціалізуючого потенціалу ввірених їм формувань доповнюють, розширюють і поглиблюють життєвий досвід дитини, озброюючи її певними ціннісними орієнтирами
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4834
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
FORMATION OF SOCIAL COMPETENCE.pdf172,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.