Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5168
Title: Формування предметної компетентності з архітектури комп’ютера та конфігурації комп’ютерних систем у майбутніх учителів інформатики
Authors: Жмуд, Оксана Василівна
Keywords: архітектура компютера
технічна компетентність
Issue Date: 17-Nov-2015
Publisher: ФОП Жовтий О.О.
Citation: Жмуд, Оксана Василівна. Формування предметної компетентності з архітектури комп’ютера та конфігурації комп’ютерних систем у майбутніх учителів інформатики : автореферат дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 / О. В. Жмуд ; наук. кер. О. Б. Авраменко ; М-во освіти і науки України ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – К., 2015. – 20 с.
Series/Report no.: УДК;[371.134:(004.2+004.4)] (043.3)
Abstract: У роботі розроблена й науково-обґрунтована методика формування предметної компетентності з архітектури комп’ютера та конфігурації комп’ютерних систем у майбутніх вчителів інформатики. Основним напрямом її побудови є поєднання традиційної методики, сучасних педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій. Відповідно до поставленої мети і визначених завдань у ході дослідження здобуто такі результати: досліджено та проаналізовано психолого-педагогічну та методичну літературу з проблеми технічної підготовки майбутніх учителів інформатики в умовах компетентністного підходу; визначено зміст і розроблено структуру категорії «предметна компетентність з архітектури комп’ютера та конфігурації комп’ютерних систем» майбутнього вчителя інформатики; науково обґрунтовано структурно-функціональну модель формування предметної компетентності з архітектури комп’ютера та конфігурації комп’ютерних систем у майбутніх вчителів інформатики; визначити критерії, показники та рівні її сформованості.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5168
Appears in Collections:Факультет фізики, математики та інформатики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zhmud_o_v_avt.pdf469,53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.