Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 62.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016-04-08Ефективність вибору каналів збутуГарматюк, Олена Валентинівна
2016-05-14РИНКОВИЙ ПОТЕНЦІАЛ, ЯК АСПЕКТ ЕФЕКТИВНОЇ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАГарматюк, Олена Валентинівна
2020-03ПАРТНЕРСТВО ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ІННОВАЦІЙНОCTІ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВГарматюк, Олена Валентинівна
2019Навчально-методичний посібник "ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ"Гарматюк, Олена Валентинівна
2020-04ОСОБЛИВОСТІ МЕНЕДЖМЕНТУ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ОРГАНІЗАЦІЙГарматюк, Олена Валентинівна
2019-10Multiplicative dynamic model of technological progress factor impact on economy sectors innovation developmentПрокопенко, Ольга Володимирівна; Білошкурська, Наталія Володимирівна; Білошкурський, Микола Васильович; Омельяненко, Віталій Анатолійович; Гарматюк, Олена Валентинівна
2019-12Пошуковий маркетинг як сучасний інструмент цифрового маркетингуГарматюк, Олена Валентинівна
2019-12Пошуковий маркетинг як сучасний інструмент цифрового маркетингуГарматюк, Олена Валентинівна
2020-05Визначення факторів вибору посередників підприємствами фармацевтичної галузіГарматюк, Олена Валентинівна
2020Definition of a modern product market.Гарматюк, Олена Валентинівна