Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5324
Назва: | Теоретичні та методичні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування інтерактивної технології |
Автори: | Комар, Ольга Анатоліївна |
Ключові слова: | особистісно орієнтована професійна підготовка вчителя, педагогічні технології, інтерактивне навчання, інтерактивна технологія, інтерактивні вправи. |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Умань : ФПО Жовтий О.О. |
Бібліографічний опис: | Комар О.А.Теоретичні та методичні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування інтерактивної технології. - Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук / О.А. Комар -Умань 2011 |
Серія/номер: | УДК 371.;134:372.4 |
Короткий огляд (реферат): | Комар О.А. Теоретичні та методичні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування інтерактивної технології. – Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти. – Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. – Умань, 2011. У дисертації здійснено дослідження теоретичних засад системи підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування інтерактивної технології. Визначено суть поняття «інтерактивна технологія». Розроблено систему професійної підготовки майбутніх фахівців до застосування інтерактивної технології у початковій школі. Обґрунтовано та змістовно охарактеризовано основні конструкти теоретико-методичної професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування інтерактивної технології. Висвітлено теоретико-методологічні засади підготовки майбутніх фахівців початкової школи до застосування інтерактивної технології, змодельовано поетапний процес експериментального навчання студентів застосовувати інтерактивну технологію у виробничих умовах. Результатом модернізації дидактико-методичної системи навчання є готовність майбутніх учителів до ефективного планування, проектування та впровадження інтерактивної технології у навчальний процес початкової школи, що характеризується здатністю особистості майбутнього фахівця самостійно організовувати навчальний процес у початковій школі за інтерактивним принципом. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5324 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Автореферат Комар.pdf | 504,96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.