Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5327
Title: | Теоретичні і методичні засади формування професійної компетентності майбутніх вчителів-філологів у вищих педагогічних навчальних закладах |
Authors: | Коваль, Валентина Олександрівна |
Keywords: | Компетентнісний підхід компетенції ключові компетенції компетентності професійна компетентність формування професійної компетентності методика формування професійної компетентності майбутні вчителі-філологи інтерактивні технології |
Issue Date: | 12-Sep-2013 |
Citation: | Коваль В. О. Теоретичні і методичні засади формування професійної компетентності майбутніх вчителів-філологів у вищих педагогічних навчальних закладах: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня док.пед.наук: спец. 13.00.04 - теорія та методика професійної освіти / В. О. Коваль. - Київ, 2013. - 40 с. |
Series/Report no.: | УДК;371.134:811.162.2(07) |
Abstract: | У дисертаційному дослідженні обгрунтовано структуру професійної компетентності майбутніх учителів-філологів, яку складають компетентності, що поєднують ключові компетенції: предметно-фахову компетентність (інформаційна, лінгводидактична, мовленнєва, лінгвокраїнознавча, літературознавча компетенції); особистісно-комунікативну (світоглядно-ціннісна, соціальна(соціокультурна), особистісна, інтелектуальна, комунікативна, життєва, спеціальна(рефлексивна), компетенції); діяльнісно-технологічну (проектувальна, дослідницько-пошукова, методична, інтерактивна, технологічна компетенції). |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5327 |
Appears in Collections: | Факультет філології та журналістики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Koval_avtoreferat.pdf | 4,72 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.