Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5543
Title: | ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНI АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ ДО ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ |
Authors: | Кравченко, Леся Василівна |
Keywords: | професійне самовизначення, вчитель технологій теоретична та практична готовність, навчально-професійна діяльність, загальноосвітні навчальні заклади. |
Issue Date: | 2015 |
Series/Report no.: | УДК 371.134 : 6(07); |
Abstract: | В статті розкриваються сучасні тенденції розвитку професійної підготовки сучасного вчителя технологій. Аналізуються психолого-педагогічних аспекти вибору професійно-орієнтованих технологій як провідних у фаховій підготовці майбутніх учителів технологій |
Description: | Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія №5. Педагогічні науки : реалії та перспективи. – Випуск 31 / За ред. В.Д. Сиротюка. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5543 |
ISSN: | ББК 74.03-03я05 |
Appears in Collections: | Факультет інженерно-педагогічної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
PSYKHOLOHO-PEDAHOHICHN ASPEKTY FORMUVANNYA HOTOVNOSTI MAYBUTNIKH UCHYTELIV TEKHNOLOHIY DO PROFESIYNOHO SAMOROZVYTKU.pdf | 380,76 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.