Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5559
Назва: | Інноваційний підхід у процесі підготовки майбутнього вчителя математики |
Автори: | Тягай, Ірина Михайлівна |
Ключові слова: | наступність інтерактивне навчання майбутні вчителі математики педагогічна майстерність математичні дисципліни технології інтерактивного навчання |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції “Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи” |
Бібліографічний опис: | Одеса, 2016. – С. 285 – 288. |
Короткий огляд (реферат): | Інноваційний підхід у процесі підготовки майбутнього вчителя математики. Автором розглянуто принцип формування наступності між педагогічним ВНЗ та майбутньою професійною діяльністю студента. Розкрито переваги використання технологій інтерактивного навчання в системі підготовки майбутнього вчителя математики до професійної діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5559 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тягай-тези.pdf | 141,29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.