Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5559
Назва: Інноваційний підхід у процесі підготовки майбутнього вчителя математики
Автори: Тягай, Ірина Михайлівна
Ключові слова: наступність
інтерактивне навчання
майбутні вчителі математики
педагогічна майстерність
математичні дисципліни
технології інтерактивного навчання
Дата публікації: 2016
Видавництво: Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції “Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи”
Бібліографічний опис: Одеса, 2016. – С. 285 – 288.
Короткий огляд (реферат): Інноваційний підхід у процесі підготовки майбутнього вчителя математики. Автором розглянуто принцип формування наступності між педагогічним ВНЗ та майбутньою професійною діяльністю студента. Розкрито переваги використання технологій інтерактивного навчання в системі підготовки майбутнього вчителя математики до професійної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5559
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тягай-тези.pdf141,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.