Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5873
Title: Вправи як ефективний засіб засвоєння лінгводидактичних термінів і понять майбутніми учителями початкової школи
Authors: Роєнко, Людмила Миколаївна
Волошина, Ганна Петрівна
Keywords: методична підготовка
фахова термінологія
Issue Date: 2016
Citation: Роєнко Л. М. Вправи як ефективний засіб засвоєння лінгводидактичних термінів і понять майбутніми учителями початкової школи/ Роєнко Л. М., Волошина Г. П. // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичин и 2016 № 54 С. 7-15.
Series/Report no.: УДК 371.34:811.161.2(07);
Abstract: У статті порушується проблема термінологічної підготовки майбутнього учителя початкової школи, оскільки термінологія – найголовніший компонент, який визначає нормативність мови спеціальності. Увага приділена прийомам формування предметної компетенції та системі вправ для засвоєння лінгводидактичних термінів сучасної методики навчання української мови в початковій школі. З метою систематизації найважливіших понять сучасної методики навчання української мови визначено систему вправ, які допомагають усвідомити необхідність обґрунтування понять, визначені основні з них, які допоможуть учителям зрозуміти їх сутність. Увага приділена також прийомам формування предметної компетенції.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5873
Appears in Collections:Факультет початкової освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.