Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6366
Назва: Використання методу проектів під час вивчення екології в американській школі
Автори: Бойко, Яків Анатолійович
Ключові слова: метод проектів
екологічна культура
американська школа
екологічна освіта
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: 1. Бойко Яків. Використання методу проектів під час вивчення екології в американській школі / Яків Бойко // Матеріали міжнародного науково-практичного семінару «Проектна діяльність як інструмент дослідження, навчання та інновацій», ПП Лисенко М.М.., 17-18 березня 2016 року. – Ніжин : ПП Лисенко М.М., 2016. – с.18-19.
Серія/номер: УДК;371.314.6:504(07)
Короткий огляд (реферат): Вагоме місце у системі засобів залучення старшокласників до практичної екологічної діяльності займає їх участь у розробленні екологічних проектів. Варто зазначити, що використання методу проектів у навчально-виховному процесі американської школи не є революційною ідеєю. За тривалий час його використання ця практика розвинулася в чітко окреслену навчальну стратегію.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6366
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
project.pdf1,09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.