Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6411
Title: | ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ В ІСТОРІЇ РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНОЇ ШКОЛИ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХІХ–ХХ СТОЛІТТЯ) Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук |
Authors: | Кушнір, Валентина Миколаївна |
Keywords: | профільне навчання профіль фуркація навчання за концентричним методом диференційоване навчання профільна диференціація |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | «Видавництво “Науковий світ”»® |
Citation: | КУШНР В.М. ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ В ІСТОРІЇ РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНОЇ ШКОЛИ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХІХ–ХХ СТОЛІТТЯ) 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук |
Series/Report no.: | УДК [37(477)(09)+6(07)](043.3) УДК [37(477)(09)+6(07)](043.3); |
Abstract: | У дослідженні обґрунтовано теорію і практику профільного навчання у вітчизняній школі впродовж другої половини ХІХ–ХХ століття та науково-теоретично узагальнено тенденції профілізації вітчизняної середньої освіти. Запропоновано й науково аргументовано періодизацію профільного навчання в історії розвитку вітчизняної школи впродовж 1849–1998 рр. Виявлено і доведено причини та цілі впровадження профільного навчання у вітчизняне шкільництво в різні історичні періоди. Виокремлено та схарактеризовано моделі профілізації загальної середньої освіти в українській школі. Узагальнено та окреслено основні науково-теоретичні здобутки вчених-педагогів з проблем профілізації шкільництва вітчизняної педагогічної науки. Систематизовано знання про результати та труднощі запровадження профільного навчання у практиці загальноосвітньої школи. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6411 |
Appears in Collections: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
avtoreferat_Kushnir.docx | 211,01 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.