Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6550
Title: СУТНІСНА ВЗАЄМОЗАЛЕЖНІСТЬ КЛЮЧОВИХ ПОНЯТЬ ЗМІСТУ ТЕХНОЛОГІЇ СИТУАЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Authors: Осадченко, Інна Іванівна
Keywords: педагогічна ситуація; ситуаційне завдання; ситуаційна проблема; ситуаційна задача; технологія ситуаційного навчання; підготовка майбутніх учителів початкових класів.
Issue Date: 2012
Series/Report no.: ;УДК 37.02+378+371.13
Abstract: У статті на основі аналізу психолого-педагогічних наукових джерел здійснено дефініціювання категорій «педагогічна ситуація», «педагогічна задача» та їх похідних: «ситуаційна проблема», «ситуаційна задача», «ситуаційне завдання» тощо, тобто встановлено сутнісну взаємозалежність ключових понять змісту технології ситуаційного навчання у контексті підготовки майбутніх учителів початкової школи. Взаємозалежність вказаних понять виявляється у дидактичнокатегоріальному наповненні ситуаційного завдання: його ядро становить педагогічна ситуація як найменша дидактична одиниця технології ситуаційного навчання; у процесі аналізу педагогічної ситуації з’ясовується ситуаційна проблема та формулюється ситуаційна задача.
Description: Осадченко І. І. Сутнісна взаємозалежність ключових понять змісту технології ситуаційного навчання у підготовці майбутніх учителів початкових класів / І. І. Осадченко // Зб. наук. пр. Бердянського педагогічного університету. – Сер. : Педагогічні науки. – Бердянськ : БДПУ, 2012. – № 4. – С. 148–161.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6550
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ст_Осадченко_Сутнісна_взаємозалеж_ключ_пон.....PDF421,31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.