Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6759
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДекарчук, Марина Вадимівна-
dc.contributor.authorМартинюк, Михайло Тадейович-
dc.contributor.authorХитрук, Валентин Іванович-
dc.date.accessioned2017-03-16T08:23:11Z-
dc.date.available2017-03-16T08:23:11Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМартинюк М.Т. Теоретичні і методичні засади підготовки вчителя фізики в контексті реалізації інтегративного освітньо-галузевого підходу до підготовки вчителів природничо-наукових дисциплін / М.Т. Мартинюк, М.В. Декарчук, В.І. Хитрук // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна, Кам’янець-Подільський, 2013, випуск 19 - С.299-301uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6759-
dc.description.abstractУ статті дано теоретичне обґрунтування підготовки вчителя фізики в контексті уявлень про базовий рівень природничої педагогічної освіти. Запропоновано дидактичну систему фахової підготовки вчителя фізики та інших предметів природничо-наукового спрямування на основі єдиного інтегративного підходу.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;371.134–5-
dc.subjectінтегративний галузево-функціональний підхідuk
dc.subjectбакалавр природознавствоuk
dc.subjectвчитель природничо-наукових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладахuk
dc.titleТеоретичні і методичні засади підготовки вчителя фізики в контексті реалізації інтегративного освітньо-галузевого підходу до підготовки вчителів природничо-наукових дисциплінuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
znpkp_ped_2013_19_105.pdf329,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.