Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6759
Назва: | Теоретичні і методичні засади підготовки вчителя фізики в контексті реалізації інтегративного освітньо-галузевого підходу до підготовки вчителів природничо-наукових дисциплін |
Автори: | Декарчук, Марина Вадимівна Мартинюк, Михайло Тадейович Хитрук, Валентин Іванович |
Ключові слова: | інтегративний галузево-функціональний підхід бакалавр природознавство вчитель природничо-наукових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах |
Дата публікації: | 2013 |
Бібліографічний опис: | Мартинюк М.Т. Теоретичні і методичні засади підготовки вчителя фізики в контексті реалізації інтегративного освітньо-галузевого підходу до підготовки вчителів природничо-наукових дисциплін / М.Т. Мартинюк, М.В. Декарчук, В.І. Хитрук // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна, Кам’янець-Подільський, 2013, випуск 19 - С.299-301 |
Серія/номер: | УДК;371.134–5 |
Короткий огляд (реферат): | У статті дано теоретичне обґрунтування підготовки вчителя фізики в контексті уявлень про базовий рівень природничої педагогічної освіти. Запропоновано дидактичну систему фахової підготовки вчителя фізики та інших предметів природничо-наукового спрямування на основі єдиного інтегративного підходу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6759 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
znpkp_ped_2013_19_105.pdf | 329,37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.